Blog čitaonica

20:23


Inspirisana diskusijom u grupi Blogeri reših da u ovo moje ćoše smestim Blog čitaonicu. Mesto gde ću pisati o dugim blogovima i onome kako ih ja doživljavam, koji su tekstovi ostavili najveći utisak na mene i zbog čega.
Sigurno ne možemo svi ispratiti sve. Šta time htedoh da kažem? Milion puta mi je promaklo par dobrih tekstova, a sigurna sam i vama. Nekada jednostavno nemam volje da se nakačim na internet, nekada prođei dan-dva da ne uđem na FB pa samim tim propustim svašta.

Zašto blog čitaonica

Pa zato što ćete sigurno pronaći i vi nešto interesantno za sebe. Kao kad čitate neki časopis pa naletite na par, vama zanimljivih, tekstova. Isto je i sa blogovima. A možda i vi pokrenete blog čitaonicu na svom blogu, pa tako jedni drugima izlazimo u susret, dajući podršku možda nekim blogerima koji se ne eksponiraju previše.

Različite sfere interesovanja

Kako smo svi različiti kao ličnosti, tako nam se i sfere interesovanja razlikuju. Sa druge strane smatram da je to jako dobro i konstruktivno, jer ćemo tako zajedno otkrivati nove stvari i nove ljude (u ovom slučaju blogere).

Već sam spomenula u diskusiji da se spisak, onih blogova koje volim da čitam, konstantno širi. Samim tim nema mesta za sve one koje bih volela da spomenem (jer stranica ne može u nedogled :-)).Ali evo Blog čitaonice na kojoj će biti mesta za sve!

Čitamo se!!!

Možda vam se svidi

6 коментара

  1. Sjajna ideja. I ja imam isti problem. Radujem se čitaonici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad u nedostatku vremena propustimo nešto što bi nam se dopalo. Zato mislim da bi čitaonica bar malo rešila taj problem, a i bila bi neka "potvrda" da ne lupamo lajkove tek tako, već da čitamo.

      Delete
  2. Fenomenalna i zanimljiva ideja :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Odlicna ideja!!! Danima razmisljam kako sam u poslednje vreme propustila mmogo i sad treba da pohvatam sve propusteno...ovako nesto ce svakako olaksati nase citanje!

    ReplyDelete
  4. Super ideja, bravo! :) :*

    ReplyDelete

Prijavi se

Dobijajte obaveštenja o novim tekstovima'

Grčki kutak

Grčki kutak

Učimo Grčki