,

Blog čitaonica - According to Kristina

15:12



Oduvek su me oduševljavali ljudi koji se trude da ulože u sebe i svoje znanje na bilo koji način. U moru blogova današnjice, gde većinu čine blogovi o lepoti i modi, nađe se i neki gde možeš provesti vreme čitajuči, a pri tom nešto novo saznati i naučiti što će konstruktivno uticati na tvoje znanje i ličnost.


According to Kristina, mesto gde uvek volim da svratim. Prvo što me je privuklo je sam naziv bloga. Podsetila me je na humorističku seriju According to Jim koju obožavam.

Pošto sam vizielni tip, prvo što me privuče nekom blogu (a i "natera" da se vratim) je sam izled bloga. Tako me je i oduševio Kristinin tekst Trendovi u dizajniranju blogova. Iako je sadržaj jedan od najbitnijih delova bloga, istog sam mišljenja kao i Kristina da je dizajn bloga veoma bitna stavka.

Pored odličnih saveta za blogovanje dopada mi se i Kristinin način pisanja. Jednostavan, čitljiv i što je za mene najbitnije, razuman. Čak i onima koji ne barataju stručnim izrazima određene tematike, biće jasno šta je pisac hteo da kaže.

Ako ste ljubitelj putovanja i volite čitati iskustva drugih sa istih, sa Kristinom zajedno možete u BerlinBeč ili možda Ljubljanu.

Kako čitanjem bilo čijeg bloga donekle upoznate onoga ko ga piše. kroz Kristinine tekstove shvatih da je osoba koja voli da ulaže u svoje znanje i isto podeli. Ne, ne poznajem je lično...može i sama da potvrdi. Samo volim da spomenem ljude (u ovom slučaju blog) koji mi na bilo koji način privuku pažnju.

Znamo svi koliko puta propustimo neki dobar tekst, a na ovom blogu ih ima dosta. Pa ako niste do sada, onda je vreme da zavirite na According to Kristina.




Možda vam se svidi

2 коментара

  1. Draga Sanja, hvala na divnim komplimentima! Velika mi je čast što se moj blog našao ovde. Drago mi je da je moj trud prepoznat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledeći put komentar na kineskom! :-) Svaka čast za blog. Taman po mom ukusu.

      Delete

Prijavi se

Dobijajte obaveštenja o novim tekstovima'

Grčki kutak

Grčki kutak

Učimo Grčki